Ordine
- Ordinul nr. 1631 din 15.11.2024 cu referire la transmiterea unităților de echipamente TIC
- Ordinul comun al Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi Ministeruli Culturii nr.701/174 din 17.05.2024 Cu privire la aprobarea Planului interministerial de integrare a acţiunilor de Alfabetizarea Informațională și Media (AIM) în planurile de acţiuni ale instituţiilor de stat relevante pentru anii 2024-2026
- Ordin nr. 1570 din 31.10.2024 Cu privire Ia aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului de etică al Ministerului Educației și Cercetării
- Ordinul nr. 1520/2024 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a procesului de bugetare participativă în cadrul instituțiilor de învățământ
- Ordin nr. 1345 din 03.10.2024 Cu privire la aprobarea Instructiunii privind acordarea alocatiei pentru creșterea accesului la studii de calitate
- Ordinul MEC nr.1153 din 14.08.2024 Cu privire la abrogarea Metodologiei de evaluare în învățământul general, aprobată prin ordinul MEC nr.581/2020 și a Metodologiei de evaluare a cadrelor de conducere în învățământul general, aprobată prin ordinul MEC nr.1099/2023
- Ordin nr.477 din 11.04.2024 Cu privire la selectarea instituțiilor de învățământ general care vor fi dotate cu echipamentul TIC în cadrul Programului Inovații Digitale ale Sistemului Educațional din R. Moldova
- Ordin nr 1237 din 03.09.2024 Cu privire la aprobarea Planul de acțiuni în domeniul educației digitale pentru anii 2024-2027
- Ordin nr. 1201 din 28.08.2024 (completări la Ordin MEC nr.1022 din 14.08.2023 cu privire la aprobarea Instrucțiunii de implementare a Catalogului electronic în cadrul SIME)
- Ordinul MEC nr. 1137 din 09.08.2024 cu privire la aprobarea listei instituțiilor de învățământ primar și secundar (ciclul I și ciclul II) cu un număr mai mic de 50 de elevi
- Ordinul MEC nr. 900 din 20.06.2024 cu privire la aprobarea Conceptului de educație rutieră în învățământul general.
- Ordin nr. 788 din 31.05.2024 cu privire la aprobarea conceptului de educație multilingvă
- Ordin comun MIDR și MEC nr. 104/946 din 27.06.2024 cu privire la aprobarea Listei proiectelor de îmbunătățire a condițiilor de igienă și sanitație în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal, finanțate din bugetul de stat în anul 2024
- Ordinul MEC și MF nr. 721/67 din 24.05.2024/10.06.2024 Cu privire la aprobarea Metodologiei referitor la tipurile și modul de stabilire a sporurilor cu caracter specific personalului didactic din înstituțiile de invățământ primar și secundar, ciclul I și II, publicat în Monitorul Oficial, nr. 308-310 din 18.07.2024
- Ordinul MEC nr. 486 din 15.04.2024 Referitor la aprobarea listei personalului potențial beneficiar de spor specific din instituțiile de învățământ primar și secundar, ciclul I și II
- Ordinul MEC nr. 675 din 07.05.2024 Cu privire la aprobarea Standardelor minime de dotare a instituţiilor de învăţământ general cu mijloace de tehnologii informaţionale şi Internet
- Ordinul MEC nr.666 din 03 mai 2024 Cu privire la completarea Regulamentului privind evaluarea și notarea rezultatelor învățării, promovarea și absolvirea în învățământul primar și secundar
- Ordin comun MAI și MEC nr. 239/574 din 26.04.2024 cu privire la organizarea și desfășurarea Școlii securității pentru copii „Împreună reducem riscurile”, ediția 2024
- Norme de personal pentru instituțiile publice de învățământ primar și secundar (ciclul I şi II) și căminul instituției de învățământ secundar, ciclul II, aprobate prin Ordinul MEC nr. 1388/2023 (Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 465-467 art.1164 din 07.12.2023) și modificate prin Ordinul MEC nr. 514/2024
- Ordinul MEC nr. 496/2024 cu privire la aprobarea modelelor de proiecte didactice de lungă durată
- Ordin nr. 509 din 17.04.2024 cu referire la organizarea probei suplimentare în cadrul concursului de admitere în învățământul liceal
- Ordin nr. 475 din 11.04.2024 cu referire la prelungirea perioadei de depunere a proiectelor „Construcția/ renovarea/ reabilitarea blocurilor sanitare în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal în anul 2024”
- Ordin nr. 440 din 02.04.2024 cu referire la aprobarea listei instituțiilor preșcolare pentru Programul Național „Investim în profesori”
- Ordinul nr. 15 din 05.01.2024 Сu privire la aprobarea Programului activităților extrașcolare în învățământul primar și secundar, ciclul I și II
- Ordin nr. 1733 din 21.12.2023 cu referire la aprobarea listei instituțiilor pentru investiții în blocurile sanitare cu suportul UNICEF
- Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr.439/2024 Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2024-2025 (RO) (RU)
- Ordin nr. 434 din 29.03.2024 cu referire la aprobarea Ghidului de aplicare și implementare a conceptului școlii model și a Formularului de Auto evaluare
- Ordinul nr. 363 din 22.03.2024 cu privire la aprobarea Regulamentl de organizare și funcționare a claselor/grupelor curam prelungit (publicat în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 184-187 din 25.04.2024)
- Ordinul nr. 342 din 19.03.2024 Cu privire la înscrierea copiilor în clasa I în anul de studii 2024-2025
- Ordinul nr. 341 din 19.03.2024 cu referire la aprobarea listei instituțiilor pentru Programul Național Investim în profesori
- Ordinul MEC nr. 283/2024 Cu privire la admiterea elevilor în învățământul liceal, sesiunea 2024
- Ordinul nr.198 din 26.02.2024 cu privire la aprobarea listei de școli model și a conceptului de școală model (Conceptul „Școala Model”)
- Ordinul nr.111 din 06.02.2024 cu privire la debirocratizarea procesului de documentare și raportare în educația timpurie
- Ordinul nr.109 din 05.02.2024 Pentru aprobarea Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcției publice de conducător al organului local de specialitate în domeniul învățământului
- Ordinul nr. 106 din 05.02.2024 cu privire la aprobarea Ghidului de aplicare și implementare a proiectelor „Construcția/ renovarea/ reabilitarea blocurilor sanitare în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal în anul 2024”, Ghidul de aplicare și implementare a proiectelor „Construcția/ renovarea/ reabilitarea blocurilor sanitare în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal în anul 2024”
- Ordinul nr. 1474 din 16.11.2023 cu privire la constituirea Grupului de lucru pentru înaintarea propunerilor de revizuire a Metodologiei privind evaluarea criterială prin descriptori în clasele I-IV
- Ordinul Ministerului Educației și Cercetării nr.31 din 16 ianuarie 2024 cu privire la propunerile de revizuire a Metodologiei privind evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar, clasele I-IV
- Ordinul Ministerului Educației și Cercetării nr.27 din 11 ianuarie 2024 Cu privire la modificarea metodologiei de evaluare a performanțelor individuale ale personalului didactic din instituâiile de învățământ primar și secundar în vederea stabilirii sporului pentru pentru performanța individuală, aprobată prin ordinul MEC nr.1027/2023
- Ordinul Ministerului Educației și Cercetării nr.1699 din 18 decembrie 2023 Cu privire la eficientizarea procesului de raportare și completare a documentației școlare în învățământul general
- Ordinul Ministerului Educației și Cercetării nr.1698 din 18 decembrie 2023 Cu privire la suspendarea proceselor de evaluare externă în învățământul general
- Ordinul Ministerului Educașiei și Cercetării nr.1643 din 7 decembrie 2023 Cu privire la aprobarea Ghidului metodologic de guvernanță democratică a școlii în Republica Moldova
- Ordinul nr.1594 din 29.11.2023 Ghidul de implementare a Planului-cadru pentru invatamantul prescolar (RO) (RU)
- Ordinul MEC nr.1511 din 22.11.2023 Cu privire la aprobarea Metodologiei de monitorizare a implementarii curriculumului la disciplina școlară Educație pentru societate
- Ordinul nr. 1352 din 27 octombrie 2023 Cu privire la aprobarea Reperelor metodologice privind completarea Fișei de observare a bunăstării copilului, Fișei de evaluare a bunăstării copilului și Fișei de planificare a acțiunilor pentru prevenirea primară a riscurilor privind bunăstarea copilului
- Ordinul cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea Forumului Copiilor Apărători ai Drepturilor Omului
- Recomandări cu referire la elaborarea Regulamentului intern cu privire la tipurile și modul de stabilire a sporurilor cu caracter specific
- Ordinul nr. 1076 din 25.08.2023 Cu privire la aprobarea Planului-cadru IET (RO)(RU)
- Ordinul MEC nr.1210 din 28.09.2023 Cu privire la aplicarea Planului-cadru de învățămînt pentru elevii din familii refugiate din Ucraina
- Ordinul nr. 1110 din 04.09.2023 Cu privire la aprobarea cadrului de competențe digitale al cadrelor didactice din educație
- Ordinul nr. 1099 din 30.08.2023 Cu privire la aprobarea Metodologiei de evaluare a cadrelor de conducere din învățământul general
- Ordinul MEC nr. 1027 din 14.08.2023 Cu privire la aprobarea Metodologiei de evaluare a performanțelor individuale ale personalului didactic din instituțiile de învățământ primar și secundar în vederea stabilirii sporului pentru performanța individuală
- Ordin nr. 1236 din 03.10.2023 (completări la Ordin MEC nr.1022 din 14.08.2023 cu privire la aprobarea Instrucțiunii de implementare a Catalogului electronic în cadrul SIME)
- Ordinul MEC nr. 813 din 05.07.2023 Cu privire la pregătirea instituțiilor de învățământ general pentru noul an de studii 2023-2024
- Ordinul nr.667 din 12.06.2023 Cu privire la admiterea elevilor în învățământul liceal, sesiunea 2023
- Ordinul nr 631 din 31.05.2023 Cu referire șa desfășurarea reuniunilor metodice republicane privind organizarea procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2023-2024
- Ordinul MEC nr. 382 din 18.04.2023 Cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind completarea catalogului școlar in anul de studii 2023-2024
- Ordinul nr.278 din 24.03.2023 Cu privire la înscrierea copiilor în clasa I în anul de studii 2023-2024
- Ordinul nr. 211 din 02 martie 2023 Cu privire la instituirea Consiliului consultativ în domeniul educației incluzive al Ministerului Educației și Cercetării
- Ordinul MEC nr. 200 din 28.02.2023 Cu privire la aprobarea Planului - cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2023-2024 (RU)
- Ordinul nr. 26 din 18 ianuarie 2023 Сu privire la aprobarea Programului activităților extrașcolare în învățământul primar și secundar, ciclul I și II
- Ordinul MEC nr. 985 din 07.10.2022
- Ordinul MEC nr. 865/2022 cu privire la aprobarea componenței nominale a Consiliului Național pentru Curriculum
- Ordinul nr.688 din 15.07.2022 cu privire la pregătirea instituțiilor de învățământ general pentru noul an de studii 2022-2023
- Ordinul nr.581 din 20.06.2022 Cu privire la desfășurarea reuniunilor metodice republicane privind organizarea procesului educațional în învățământul general, anul se studii 2022-2023.
- Ordinul nr 336 din 18.05.2022 Cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind completarea catalogului școlar in anul de studii 2022-2023
- Ordin comun MEC și MS nr.226_362 din 15.04.2022 cu privire la măsurile de protecție în contextul epidemiologic al COVID-19
- Ordinul nr.231 din 30 martie 2022 Cu privire la înscrierea copiilor tn clasa I în anul de studii 2022-2023
- Ordinul nr.193 din 17 martie 2022 Cu privire la aprobarea Programului activităților extrașcolare în învățământul primar și secundar, ciclul I și II
- Ordin nr. 123 din 28.02.2022, Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2022-2023
- Circulara nr.03/1-09/320 din 27.01.2022
- Ordinul nr.1498 din 04.11.2021
- Ordinul nr.1474 din 28.10.2021
- Hotărârea CNESP nr. 60 din 23.08.2021
- Ordin nr. 1170 din 24.08.2021 cu privire la organizarea procesului educaţional în noul an de studii 2021-2022.
- Ordin nr.726 din 16.06.2021, сu privire la aprobarea Metodologiei privind repartizarea timpului de muncă a personalului didactic din instituțiile de învățământ general
- Ordin nr.635 din 03.05.2021, сu privire la aprobarea Instrucțiunii privind procesul de selecatre și organizare a disciplinelor opționale în învățământul general
- Ordin nr.970 din 21.07.2021, cu privire la organizarea învățământului gimnazial și liceal pentru deținuții din instituțiile penitenciare
- Ordin nr.897 din 15.07.2021, cu privire la pregătirea instituțiilor de învățământ general pentru noul an de studii 2021-2022
- Ordin nr. 734 din 16.06.2021 Cu privire la aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a procedurii de selectare a experților pentru elaborarea produselor curriculare în învățământul general
- Ordin nr. 384 din 13.04.2021, Cu privire la modificarea Regulamentului de evaluare și notare a rezultatelor învățării, promovarea și absolvirea în învățământul primar și secundar
- Ordin nr. 200 din 26.02.2021, Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2021-2022
- Ordin nr. 196 din 25.02.2021, Cu privire la aprobarea Programului activităților extrașcolare în învățământul primar și secundar, ciclul I și II
Ordin nr.1336 din 01.12.2020, Cu privire la aprobarea materialelor prezentate la CNC / Cadrul de referință al educației și învățământului extrașcolar
Ordin nr. 1327 din 30.11.2020, Cu privire la aprobarea rezultatelor pilotării Modelului de incluziune educațională a copiilor cu dizabilități severe și extinderea Modelului în sistemul național de învățământ
Ordin nr. 1131 din 13.10.2020, Cu privire la aprobarea Reperelor metodologice privind organizarea procesului educațional în condițiile învățării mixte în contextul epidemiologic de COVID-19, pentru instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal
Ordin nr. 1069 din 06.10.2020, Cu privire la aprobarea Reperelor metodologice privind securitatea și siguranța online a elevilor în procesul educațional la distanță pentru instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal în anul de studii 2020-2021
Ordin nr.1002 din 18.09.2020, Cu privire la implementarea Instrucțiunii privind organizarea procesului educațional și aplicarea curriculumului național pentru învățământul primar în condițiile activității simultane
Ordin nr.840 din 19.08.2020, Cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 în învățământul general
Ordin nr.839 din 18.08.2020, Cu privire la organizarea procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2020-2021
Ordin nr.779 din 07.08.2020, Cu privire la aprobarea actelor normative privind redeschiderea instituților de educație timpurie în contextul pandemiei Covid-19
Comisia naţională extraordinară de sănătate publică, Hotărâre nr. 21 din 24 iulie 2020
Ordin nr.673 din 15.07.2020, Cu privire la organizarea procesului educațional în învățământul general, în anul de studii 2020-2021
Ordin nr.593 din 26.06.2020, Cu privire la aprobarea Nomenclatorului tipurilor de documentatie si rapoarte in educatia timpurie
Ordin nr.592 din 26.06.2020, Cu referire la aprobarea instrucțiunii cu privire la ocrotirea vieții și sănătății copiilor în instituțiile de educație timpurie (Instrucțiunea)
Ordin nr.591 din 26.06.2020, Cu privire la implementarea Curricula disciplinare școlare in anul de studii 2020-2021 în învățământul general
Ordin nr.581 din 23.06.2020, Cu privire la aprobarea Metodologiei de evaluare a instituțiilor de învățământ general și Metodologiei de evaluare a cadrelor de conducere din învățământul general ( Anexa 1 / Anexa 2 )
Ordin nr.477 din 27.05.2020, cu privire la aprobarea Regulamentului Centrului Republican pentru Copii și Tineret
Ordin nr.473 din 27.05.2020, cu privire la finalizarea în condiții de carantină a anului de studii 2019-2020 în învățământul general, educația timpurie
Ordin nr.472 din 27.05.2020, cu privire la finalizarea în condiții de carantină a anului de studii 2019-2020 în învățământul extrașcolar
Ordin nr.419 din 29.04.2020, cu privire la modificarea Standardelor de dotare minimă a cabinetelor la disciplinele școlare în instituţiile de învăţământ secundar general
Ordin nr.396 din 06.04.2020, cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2020-2021
Ordin nr.427 din 04.05.2020, Reglemntari organizaționale speciale privind finalizarea în condiții de carantina a anului de studii 2019-2020 în învățământul general
Circulara nr.03/1-09/2110 din 07.04.2020, cu privire la Reperele metodologice privind asigurarea continuității procesului educațional în condiții de carantina în instituțiile de învățământ extrașcolar
Ordin nr.380 din 26.03.2020, cu privire la aprobarea Instrucțiunii privind organizarea asistenței psihologice copiilor/elevilor, părinților și cadrelor didactice pe perioada suspendarii procesului educațional
Ordin nr.378 din 26.03.2020, cu privire la organizarea la distanță a procesului educațional, pentru instituțiile de educație timpurie (RU)
Repere metodologice privind organizarea la distanță a educației parentale pentru familiile cu copii de 0-7 ani, în condiții de carantină (RU)
Ordin nr.374 din 24.03.2020, Cu privire la implementarea modelelor de Plan-cadru dezvoltate în învățământul liceal
Ordin nr. 351 din 19.03.2020, cu privire la aprobarea ''Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină în învățământul primar, gimnazial și liceal" (RU)
Ordin nr.269 din 09.03.2020, privind aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la funcționarea consiliului de administrație al instituției de învățământ general
Ordin nr. 70 din 30.01.2020, cu privire la aprobarea REGULAMENTULUI privind evaluarea și notarea rezultatelor învățării, promovarea și absolvirea în învățământul primar şi secundar
Ordin nr.1467 din 12.11.2019, cu privire la modificarea și completarea Nomenclatorului tipurilor de documentatie școlară.
Ordin nr.1468 din 13.11.2019, Cu privire la aprobarea Metodologiei privind evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar, clasele I-lV
Ordin nr.1272 din 04.10.2019, Cu privire la aprobarea Instructiunii privind organizarea procesului educațional și aplicarea curriculumului național pentru învățământul primar în condițiile activității simultane (Instrucțiunea)
Ordin nr.1046 din 21.08.2019, Cu privire la organizarea procesului educațional în învățământul general
Ordin nr.919 din 19.07.2019, Cu privire la implementarea curriculumului național
Ordin nr.842 din 03.07.2019, Cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind completarea catalogului școlar
Ordin nr.683 din 03.06.2019, Cu privire la aprobarea Regulamentului - cadru al Comisiei multidisciplinare intrașcolare ( Anexă )
Ordin nr.521 din 15.05.2019, Cu privire la aprobarea Planului de acțiuni ( Anexă )
Ordin nr.321 din 29.03.2019, Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2019-2020
Ordin nr.276 din 19.03.2019, Cu privire la aprobarea listei de coordonatori pe discipline școlare și a conceptorilor de curricula în vederea elaborării/dezvoltării curricula la disciplinele școlare în învățământul gimnazial și liceal
Ordin nr.218 din 07.03.2019, Cu privire la insituirea grupurilor de experți-coordonatori în procesul de dezvoltare a curricula disciplinare în învățământul general
Ordin nr. 1934 din 28.12.2018, Cu privire la aprobarea Instrucțiunii privind organizarea învățământului la distanță pentru copiii cu dizabilități ( Anexa )
Ordin nr. 1780 din 03.12.2018, Cu privire la aprobarea Planului educațional individualizat pentru copiii cu cerințe educaționale speciale din instituțiile de educație timpurie ( Anexa )
Ordin nr. 1262 din 24 august 2018, Cu privire la punerea în aplicare a deciziei Consiliului Național pentru Curriculum, aprobat prin ordinul MECC nr. 1124 din 20.07.2018 Cu privire la aprobarea materialelor prezentate la CNC
Ordin nr. 1249 din 22 august 2018, Cu privire la aprobarea Instrucțiunii privind managementul temelor pentru acasă în învățământul primar, gimnazial și liceal
Ordin nr. 965 din 22 iunie 2018, Cu privire la organizarea și desfășurarea procesului educațional în învățământul preșcolar, primar, gimnazial și liceal
Ordin nr. 397 din 29.03.2018, Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2018-2019
Ordin nr. 343 din 22 martie 2018, Cu privire la aprobarea Instrucţiunii de aplicare în educaţia timpurie a Metodologiei de evaluare a dezvoltării copilului
Ordin nr. 209 din 27 02 2018, Cu privire la aprobarea reperelor metodologice privind activitatea cadrului didactic de sprijin în instituțiile de învățământ general
Ordin nr. 212 din 27 02 2018, Cu privire la aprobarea reperelor metodologice privind activitatea psihopedagogului în instituțiile de învățământ general
Ordin nr. 02 din 02 ianuarie 2018, Cu privire la aprobarea reperelor metodologice privind activitatea psihologului în instituțiile de învățământ
Ordin nr. 01 din 02 ianuarie 2018, Cu privire la aprobarea reperelor metodologice privind activitatea logopedului în instituțiile de învățământ
Ordin nr. 254 din 11 octombrie 2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip al instituţiei de educaţie timpurie ( Regulamentul-tip varianta Ro \ Ru )
Ordin nr. 253 din 11 octombrie 2017, Cu privire la aprobarea Standardelor minime de dotare a institutiilor de educatie timpurie
Ordin nr. 624 din 12 iulie 2017, Cu privire la aprobarea modificărilor și completărilor în anexa ordinului nr. 454 din 7 iunie 2017
Ordinul nr 180 din 29 martie 2017 Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2017-2018
Ordinul nr.1095 din 30 decembrie 2016 Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip de organizare și funcționare a Consiliului de Etică al instituției de învățământ general
Ordinul nr.1068 din 20 decembrie 2016 cu privire la organizarea și coordonarea activitații în procesul de dezvoltare a Curriculumului național
Ordinul nr. 235 din 25 martie 2016 cu privire la aprobarea Regulamentului - tip de organizare și funcționare a instituțiilor de învățămînt primar și secundar, ciclul I și II
Ordin nr. 305 din 30 martie 2016 cu privire la aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în clasa I
Ordin nr. 862 din 07 septembrie 2015 cu privire la aprobarea curricula. Standarde de competenţe digitale ale elevilor din ciclul primar, gimnazial şi liceal
Ordin nr. 559 din 12 iunie 2015 cu privire la prevenirea si combaterea abandonului si absenteismului scolar
- Ordin nr. 400 din 14 mai 2014 privind abrogarea Ordinului Ministrului Învățămîntului nr. 146 din 11 aprilie 1996 cu privire la organizarea și desfășurarea probelor de evaluare la educația fizică
Ordin nr 900 din 16 decembrie 2010 Cu privire la protectia drepturilor copiilor
Regulamente
- MECANISMUL de SOLUȚIONARE a RECLAMAȚIILOR în cadrul PROIECTULUI „ÎMBUNĂTĂȚIREA CALITĂȚII EDUCAȚIEI”
- Regulamentului de organizare și funcționare a claselor/ grupelor cu program prelungit
- Metodologia de admitere a elevilor in invatamantul liceal, aprobată prin Ordinul MEc nr.190 din 22 februarie 2024
- Regulamentului privind evaluarea și notarea rezultatelor învățării, promovarea și absolvirea în învățământul primar și secundar
- Regulamentul-cadru cu privire la funcționarea consiliului de administrație al instituției de învățământ general
Referenţialul de evaluare a competenţelor specifice formate elevilor
Standardele minime de dotare a institutiilor de educatie timpurie ( RO, RU )
Instrucțiunea privind evaluarea și dezlovtzrea elevului din învățământul primar și secundar general
Standarde de competență profesională ale cadrelor didactice din învățămîntul general
Standarde de competență profesională ale cadrelor manageriale din învățămîntul general
Regulamentul Concursului Republican de Atletism "Speranţele Olimpice", anul 2016
Regulamentul cu privire la desfășurarea turneului republican de șah "Turnul alb"
Ordinul de aprobare și Instrucțiunea de organizare a învățămîntului la domiciliu
Ordinul de aprobare și Metodologia de evaluare a dezvoltării copilului
Regulamentul de organizare şi funcţionare a centrului comunitar de dezvoltare timpurie a copiilor de 3-(6)7 ani În limba rusă
Regulamentul de organizare obligatorie a pregatirii copiilor pentru scoala de virsta de 5 ani Ordin nr. 07 din 04 ianuarie 2011
Dispoziția cu privire la organizarea deplasărilor grupurilor de elevi peste hotarele republicii
- Ordinul privind aprobarea Instrucţiunii cu privire la evaluarea candidaţilor la funcţia de director al instituţiei de învăţământ general şi profesional tehnic
Repere metodologice privind activitatea psihopedagogului în instituțiile de învățământ general
Reglementări şi proceduri specifice privind evaluarea finală şi certificarea elevilor cu cerinţe educaţionale speciale incluşi în instituţiile de învăţămînt general obligatoriu Anexele 1 și 2
- Regulamentul de organizare si functionare a claselor cu profil muzical-coral din institutiile de invatamint preuniversitar Ordin nr. 24 din 12 ianuarie 2011
Planuri
Ordinul Ministrului Educației și Cercetării nr.439/2024 Cu privire la aprobarea Planului-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2024-2025 (RO) (RU)
Planul-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2023-2024 (RU)
Planul-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2022-2023
Planul-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2021-2022
Planul-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2020-2021
Planul-cadru pentru învățământul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2019-2020
Conceptul Dezvoltării Curriculumului Școlar 2024
Curricula disciplinare și Ghiduri de implementare, 2019
Cadrul de referință al Curriculumului Național
- Cadrul de referință al Curriculumului Național (rom)
- Cadrul de referință al Curriculumului Național (rus)
Aria curriculară Limbă și Comunicare
- Limba si lit romana, Curriculum, sc nat, Gimnaziu
- Limba si lit romana, Curriculum, sc nat, Liceu
- Limba si lit bulgara, Curriculum, Gimnaziu
- Limba si lit bulgara, Curriculum, Liceu
- Limba si lit gagauza, Curriculum, Gimnaziu
- Limba si lit gagauza, Curriculum, Liceu
- Limba si lit romana, Curriculum, minorit, Gimnaziu
- Limba si lit romana, Curriculum, minorit, Liceu
- Limba si lit rusa, Curriculum, Gimnaziu
- Limba si lit rusa, Curriculum, Liceu
- Limba rusa, scoala nat, Curriculum, Gimnaziu
- Limba si lit ucraineana, Curriculum, Gimnaziu
- Limba si lit ucraineana, Curriculum, Liceu
- Limba straina, Curriculum, Gimnaziu
- Limba straina, Curriculum, Liceu
- Literatura universala, Curriculum, rom
- Literatura universala, Curriculum, rus
- Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele I-IV
- Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele V-IX
- Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele X-XII
Aria curriculară Matematica și Științe
- Biologie, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Biologie, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Biologie, Curriculum, Liceu, rom
- Biologie, Curriculum, Liceu, rus
- Chimie, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Chimie, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Chimie, Curriculum, Liceu, rom
- Chimie, Curriculum, Liceu, rus
- Fizica, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Fizica, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Fizica, Curriculum, Liceu, rom
- Fizica, Curriculum, Liceu, rus
- Informatica, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Informatica, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Informatica, Curriculum, Liceu, rom
- Informatica, Curriculum, Liceu, rus
- Matematica, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Matematica, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Matematica, Curriculum, Liceu, rom
- Matematica, Curriculum, Liceu, rus
- Științe, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Științe, Curriculum, Gimnaziu, rus
Aria curriculară Educație Socioumanistică
- Geografie, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Geografie, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Geografie, Curriculum, Liceu, rom
- Geografie, Curriculum, Liceu, rus
- Istoria românilor și universală, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Istoria românilor și universală, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Istoria românilor și universală, Curriculum, Liceu, rom
- Istoria românilor și universală, Curriculum, Liceu, rus
- Istoria, cultura și tradițiile poporului bulgar, clasele a V-a - a IX-a
- Istoria, cultura și tradițiile poporului evreu, clasele a V- a IX-a _RU
- Istoria, cultura și tradițiile poporului evreu, clasele I - a IV-a
- Istoria, cultura și tradițiile poporului găgăz, clasele a V-a - a IX-a (RO)
- Istoria, cultura și tradițiile poporului găguz, clasele a V-a - a IX-a (Găgăuz)
- Istoria, cultura și tradițiile poporului rus, clasele a V-a - a IX-a
- Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean, clasele a V-a - a IX-a
- Istoria, cultura și tradițiile romilor, clasele a V-a - a IX-a (RO)
- Istoria, cultura și tradițiile romilor, clasele a V-a - a IX-a (RU)
Aria curriculară Arte și Sport
- Educatie fizica, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Educatie fizica, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Educatie fizica, Curriculum, Liceu, rom
- Educatie fizica, Curriculum, Liceu, ru
- Educatie muzicala, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Educatie muzicala, Curriculum, Gimnaziu, rus
- Educatie plastica, Curriculum, Gimnaziu, rom
- Educatie plastica, Curriculum, Gimnaziu, rus
Ghiduri de implementare a Curricula 2018
Ghid de implementare a Curriculumului pentru învățământul primar
Ghid de implementare a Curriculumului pentru învățământul primar (RU)
Curriculum învățământ primar 2018
- Curriculum pentru învățământul primar
- Curriculum pentru învățământul primar RU
- Limba română pentru instituțiile cu predare în limbile minorităților naționale
- Limba străină (cl. II-IV)
- Limba bulgară. Istoria, cultura și tradițiile (cl. I-IV)
- Limba găgăuză. Istoria, cultura și tradițiile (cl. I-IV)
- Limba ucraineană. Istoria, cultura și tradițiile (cl. I-IV)
- Romii. Istoria, cultura și tradițiile (cl. I-IV)
Curriculum și Metodologii 2018
- Metodologia de monitorizare şi evaluare a dezvoltării copilului în baza standardelor de învățare și dezvoltare a copilului (vârsta 1,5 – 7 ani) Ghid pentru cadrele didactice din educația timpurie
- Cadrul de referință al Educației Timpurii din RM
- Standarde de învățare și dezvoltare a copilului de la naștere până la 7 ani
- Куррикулум Раннего Образования
- Научные Основы Раннего Образования в Республике Молдова
- Стандарты Обучения и Развития детей от рождения до 7 лет
- Curriculum pentru Educația timpurie
- Educație pentru societate clasele (claseleV-IX)
- Гражданское воспитание (V-IX классы)
- Educație pentru societate clasele (clasele X-XII)
- Гражданское воспитание (X-XII классы)
- Educație tehnologică (clasele V-IX)
- Технологическое воспитание (V-IX классы)
- Dezvoltare personală (clasele V-IX)
- Dezvoltare personală (clasele X-XII)
- Личностное развитие (V-IX классы)
- Личностное развитие (X-XII классы)
- Metodologia de evaluare criterială prin descriptori la disciplina Dezvoltare personală, clasele V-IX
- Metodologia de evaluare criterială prin descriptori la disciplina Dezvoltare personală, clasele X-XII
- Metodologia de evaluare prin descriptori la disciplina Educație pentru societate, clasele V și X
- Metodologia de evaluare criterială prin descriptori la disciplinele Educație muzicală, Educație plastică, Educație tehnologică și Educație fizică, clasa a V-a
Metodologii de evaluare și monitorizare la disciplina școlară Educația pentru societate
Metodologii de Evaluare 2019
Repere metodologice, Evaluarea Criterială prin Descriptori, clasa a IV-a și a V-a
Metodologia privind evaluarea criterială prin descriptori. Învățământul primar. Clasele I-IV
Metodologia privind evaluarea criterială prin descriptori. Învățământul primar. Clasele I-IV ( RU)
Методологические основы, Критериальное оценивание через дескрипторы IV-ый и V-ый класс
Curriculum
- Curricula (Educație Timpurie)
Cadrul de referință al Educației Timpurii din RM
Standarde de învățare și dezvoltare a copilului de la naștere până la 7 ani
Curriculum pentru Educația timpurie
Куррикулум Раннего Образования
Научные Основы Раннего Образования в Республике Молдова
Стандарты Обучения и Развития детей от рождения до 7 лет
- Curricula (Primar)
Curriculum şcolar (clasele I-IV)
Curriculum şcolar (clasele I-IV) (rusă)
Limba română (clasele I-IV) (pentru școli cu limba de instruire rusă)
Limba străină I (clasele II-IV)
Educatia moral-spirituala Clasele I-IV Ghidul invatatorului
Evrei. Istoria, cultura și tradițiile poporului evreu_ru (cl. I-IV)
- Curricula (Gimnaziu)
Limba română (pentru alolingvi)
Romii. Istoria, cultura și tradițiile poporului rom_ru (cl. V-IX)
Romii. Istoria, cultura și tradițiile poporului rom_ro (cl. V-IX)
Limba ucraineană. Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean (cl. V-IX)
Limba bulgară. Istoria, cultura și tradițiile poporului bulgar (cl. V-IX)
Evrei. Istoria, cultura și tradițiile poporului evreu_ru (cl. V-IX)
- Curricula (Liceu)
Curriculum la limba straina II Clasele V-XII
Educația Civică X-XII (româna)
Educația Fizică X-XII (româna)
Fizica-Astronomia X-XII (româna)
Fizica-Astronomia X-XII (rusa)
Limba Română X-XII (pentru alolingvi)
Limba Străină I X-XII (română)
Limba Străină II X-XII (româna)
Limba și literatura rusă X-XII
Literatura Universală X-XII (rusă)
Literatura Universală X-XII ( română)
- Curriculum la educația și învățământul extrașcolar
CURRICULUM DE BAZĂ pentru domeniul Arte Profilurile Artă muzicală, Artă plastică/vizuală/decorativă Artă teatrală/dramatică. Cinetografia, Artă coregrafică (cercuri extrașcolare)
CURRICULUM La discipline și tipuri de activități pentru Școlile de Arte Domeniul Arte Profil Arta teatrală
CURRICULUM MODULAR la disciplinele de profil pentru Școlile de Muzică/Arte Domeniul ARTE Profil Artă Muzica
CURRICULUM la disciplinele de profil pentru școlile de ARTE PLASTICE/ARTĂ Domeniul ARTE Profil Arte plastic
CURRICULUM la discipline și tipuri de activități pentru Școlile de Arte Domeniul Arte Profil Artă coregrafică
CURRICULUM DE BAZĂ pentru domeniul Cultură și Societate
CURRICULUM pentru activități extrașcolare din cadrul Instituțiilor de învățământ general domeniul Sport, Turism și Agrement
CURRICULUMDE BAZĂ pentru Centre de copii și tineret domeniul Sport, Turism și Agrement
CURRICULUMDE BAZĂ pentru Școli sportive domeniul Sport, Turism și Agrement
CURRICULUM DE BAZĂ pentru domeniul Știință. Tehnică. Tehnologii.
- Curricula opţionale
Fotbal, învățământ cu profil sportiv
Curriculum de bază: competențe pentru educația și învățământul extrașcolar
Limba engleză School of Tomorrow,cl. I – XI
Limba engleză, English for future, cl. I-IV
Limba engleză, English for future, cl. V-IX
Educație fizică și fotbal cl. I - IV
Matematica pentru isteți, cl I-IV
Autovehicule: comportament şi siguranţă, cl X-XII
Voluntariat pentru educație, cl X-XII
Educaţie economică şi antreprenorială, cl I–IV
Educaţie economică şi antreprenorială, cl V–IX
Educaţie economică şi antreprenorială, cl X-XII
Fotbal, învățământ cu profil sportive, clasele a V–IX
Proiectarea și dezvoltarea aplicațiilor mobile, clasele X-XII
Inteligența artificială, clasele XI-XII
Design grafic, clasele VIII-IX (RO)
Design grafic, clasele VIII-IX (RU)
Design grafic, clasele X-XII (RO)
Design grafic, clasele X-XII (RU)
Curriculum optional Inteligența emoțională în Comunicare Clasele V-IX
Curriculum optional Fit in Deutsch . Clasele V-IX
Curriculum optional Fit in Deutsch. Clasele I-IV
Curriculum optional Fit in Deutsch. Clasele X-XII
Curriculum optional Geometria in cotidian. Clasa VIII
Curriculum optional Global English. Clasele I-IV
Curriculum optional Global English. Clasele V-IX
Curriculum optional Global English. Clasele X-XII
Curriculum optional Inteligența emoțională în ComunicareClasele X-XII
Curriculum optional Programare Java Distractiva. Clasele V-IX
Curriculum opțional Traditii si obiceiuri populare romanesti. Clasele V-VI
Curriculum la disciplina optionala Tradiţii şi obiceiuri rom.
Curriculum la disciplina optională Ghidare în cariera. Clasele VIII-IX
Curriculum optional Modelarea si imprimarea 3D. Clasele X-XII
Curriculum optional Modelarea și imprimarea 3D. Clasele VIII-IX
Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele I-IV
Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele V-IX
Curriculum disciplinar Limba franceza pentru clasele bilingve francofone. Clasele X-XII
Curriculum optional Englishthrough Art. Clasa a VI-a
Curriculum optional Think English. Clasele V-IX
Curriculum optional Programarea si pilotarea dronelor. Claele X-XII
Curriculum optional Programarea si pilotarea dronelor. Clasele VII-IX
Curriculum Arta comunicării narative prin video. Clasele VIII-IX
Curriculum Arta comunicării narative prin video. Clasele VI-VII
Curriculum Arta comunicării narative prin video. Clasele X-XII
Curriculum la decizia scolii pentru studierea aprofundată a limbilor straine
Inițiere în securitate it, clasele X-XII
Programarea algoritmilor în C / C++, clasele VII-XII (RO)
Programarea algoritmilor în C / C++, clasele VII-XII (RU)
Proiectarea și dezvoltarea web, clasele VII-XII (RO)
Proiectarea și dezvoltarea web, clasele VII-XII (RU)
Educație pentru sănătate cl V-XII (română)
Educație pentru sănătate cl V-XII (rusă)
Suport didactic la disciplina opțională Educație pentru sănătate cl V-XII (română)
Suport didactic la disciplina opțională Educație pentru sănătate cl V-XII (rusă)
Educație pentru Media, clasa X-XI (română)
Educație pentru Media, clasa X-XI (rusă)
Învățăm să vorbim argumentat, cl. X-XI
Holocaust: Istorie și Lecții de Viață
Холокост: История и Уроки Жизни
Educație pentru drepturile omului cl I-IV
Educație pentru drepturile omului cl. V-IX
Aritmetica mentala si ABACUS 7-9 ani 10-14 ani
Educație pentru media Gimnaziu (română)
Educație pentru media Gimnaziu (rusă)
Repere conceptuale privind elaborarea curricumului la disciplinele opționale
Cultura și Civilizația Germaniei și Franței
Produsele chimice și Securitatea personală
Educație pentru media (clasele a III-a – a IV-a) (română)
Educație pentru media (clasele a III-a – a IV-a) (rusă)
Lectură pentru ghidare în carieră (gimnaziu)
Religie. Cultul ortodox curriculum opţional pentru Liceu Clasele a X-a – a XII-a
Introducere în proprietatea intelectuală (cl. X/XI/XII)
Istoria matematicii. Clasele X-XI
Matematica aplicativă. Clasa a IX-a
Matematica în cotidian. Clasele I-IV
Curriculum opțional pentru clasele X-XII, Relații armonioase în familie
Suport metodic, Relații armonioase în familie
Curriculum opțional pentru învățămîntul primar (Clasele I-IV), "Educația pentru sănătate"
Elemente de cultura și civilizație spaniolă Curriculum optional Clasele V-XII
Curriculum pentru clasele cu profil arte plastice. Clasele I-IX
Curriculum opțional la limba română pentru clasele I-IV„ În împărăția cuvîntului”
Curriculum optonal pentru clasele I-IV „În imparatia lui Mate”
Teoria si practica traducerii Curs optional Clasele IX-XI
Educație pentru dezvoltarea comunității
Educație pentru echitate de gen și șanse egale
Cultura bunei vecinătăți Kультура добрососедства (preşcolar)
Cultura bunei vecinătăți Kультура добрососедства (clase primare)
Învățăm a gîndi și a acționa strategic
Citind, învăț să fiu Varianta rusă
Istoria, Cultura şi Tradiţiile Poporului American
Istorie traită istorie povestită (clasele VI-XII)
Istoria şi cultura locala (clasele V- IX)
Elemente de cultură și civilizație a Franței în cadrul orelor de limbă franceză
Matematica distractivă (clasele I-IV)
Surse de energie regenerabile (clasele VII-IX)
Educatia pentru Drepturile Omului (clasele VIII-IX)
Educație economică și antreprenorială (clasele I–IV)
Educație economică și antreprenorială (clasele V–IX)
Educație economică și antreprenorială (clasele X–XII)
Religia pentru predarea creștinismului de rit evanghelic și adventist de ziua a șaptea (I-IX)
Religia pentru Cultul Ortodox (I-IX)
Educația Interculturală (I-IX)
Educație socială și financiară (ghid metodologic)
Educație socială și financiară (clasa V-IX)
Educație socială și financiară Ghid metodologic (clasa V-IX)
Integrarea europeană pentru tine (V-IX)
Integrarea europeană pentru tine (X-XII)
Administrarea calculatoarelor şi a reţelelor (clasele X–XI, profilul real)
Tehnologia informației și a comunicațiilor (Clasa VII-XII)
Matematică distractivă, pentru clasele a V-a – a VI-a
Educatie pentru socializare juridica de clasa a VIII (RO)
Educatie pentru socializare juridica de clasa a VIII (RU)
Curriculum pentru disciplina optionala Educatie pentru socializare juridica. Cl_XI_ro
Curriculum pentru disciplina optională Relatii armonioase în familie. Clasele VIII-IX. RU
Curriculum pentru disciplina opțională Relatii armonioase în familie. Clasele VIII-IX._RO
Curriculum pentru disciplina optională STEM in criminalistica. Clasele VIII-IX; X-XI.
Curriculum pentru disciplina optioonală Educatie electorala. Cl.IX. Cl X.
Curriculum la disciplina optionala Chisinaul meu. Clasele III-IV.
Curriculum pentru disciplina opțională Chisinaul meu. Clasele V-IX.
Curriculum pentru disciplina optională Chisinaul meu. Cl.X-XII
Curricula la disciplinele din aria curriculară Arte, profil Arte plastice. Clasele X-XII.
Curriculum la disciplina Arta actorului. Aria curriculară Arte. Profil Arta teatrală. Clasele I-XII.
Curriculum la disciplina opțională În Împărăția șahului. Clasele I-IV.
Curriculum la disciplina Ritmică și dans.Aria curriculară Arte. Profil Arta teatrală. Clasele I-XII.
Curriculum REGIMUL TOTALITAR COMUNIST-REPRESIUNE ȘI MIȘCAREA DE REZISTENȚĂ Clasele IX-XII
Modele de proiecte de lungă durată . Clasele I-IV. Anul de studii 2020-2021
Modele de proiecte didactice de lungă durată, anul de studii 2022-2023
Învățământ primar
- Limba si literatura romana cl.1
- Limba si literatura romana cl.2
- Limba si literatura romana cl.3
- Limba si literatura romana cl.4
- Русский язык и литература 1-4 класс
- Istoria românilor și universală cl.4
- Educație muzicală, cl.II, 2019-2020
- Matematică, cl. I-II_2019-2020
- Știinte, cl.II-IV_2019-2020
Învățământ gimnazial
- Biologie, cl.VI, 2019-2020
- Chimie, cl.VII, 2019-2020
- Fizică, cl VI, 2019-2020
- Informatică, cl. VII, 2019-2020
- Limba și literatura româna, cl.V, 2019-2020
- Limba straină (engleza), cl.V, 2019-2020
- Matematică, cl. V, 2019-2020
- Științe, cl. V, 2019-2020
- Geografia generală_cl.V, 2019-2020
- Istoria românilor și universală_cl.V, 2019-2020
- Educatie fizica, cl.V, 2019-2020
- Educație muzicală, cl.V, 2019-2020
- Educatie plastica, cl.V, 2019-2020
- Educație tehnologică, cl. VI, 2019-2020
- Dezvoltare personală cl.V, 2019-2020
- Educație pentru societate cl.V, 2019-2020
- Educație pentru societate cl.VI, 2019-2020
Învățământ liceal
- Limba și literatura română, cl.X
- Literatura universală, cl.X
- Dezvoltare personală, cl.X
- Educația fizică, cl.X
- Biologie, cl X real
- Biologie,cl X uman
- Biologie cl. XII real
- Chimie, cl. X real
- Chimie, cl. X uman
- Chimie cl.XII real (RU)
- Chimie cl.XII uman (RO)
- Matematica, cl.X real
- Matematica, cl.X uman
- Fizica, cl.X real
- Fizica, cl.X uman
- Informatica, cl.X real
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2023-2024
- Dezvoltare personală
- Limba și literatura română (șc.naț.)
- Limba și literatura română (alolingvi)
- Limbile străine
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura găgăuză
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura rusă (șc. cu predare în limba rusă)
- Limba rusă (șc. naț.)
- Matematică RO
- Matematică RU
- Chimie RO
- Chimie RU
- Biologie RO
- Învățământ primar
- Fizică RO
- Fizică RU
- Informatică
- Formarea la elevi a comportamentului responsabil în caz de situații excepționale și/sau de risc
- Istoria românilor și universală
- Geografie
- Educație pentru societate
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2022-2023
- Educația timpurie
- Învățământul primar
- Limba și literatura română (alol)
- Limba și literatura română (șc. naț.)
- Limba și literatura rusă (șc. ruse)
- Limba și literatura rusă (șc. naț.)
- Limbile străine
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura găgăuză
- Matematică
- Matematică RU
- Biologie
- Chimie
- Chimie RU
- Fizică
- Fizică RU
- Științe
- Informatică
- Istoria românilor și universală
- Istoria românilor și universală RU
- Geografie
- Educația pentru societate
- Educația pentru societate RU
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educație tehnologică
- Educație fizică
- Dezvoltare personală
- Repere educația incluzivă
- Repere metodologice privind organizarea activităților de formare la elevi a comportamentului responsabil în caz de situații excepționale și/sau de rsc în anul de studii 2022-2023
- Repere metodologice privind formele de organizare a activităților extrașcolare în instituțiile de învățământ general.
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2021-2022
- Educația timpurie
- Învățământul primar
- Limba și literatura română (șc. naț.)
- Limba și literatura română (alol.)
- Limba și literatura rusă (șc. naț.)
- Limba și literatura rusă (șc. ruse)
- Limbile străine
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura găgăuză
- Matematică
- Matematică RU
- Biologie
- Chimie
- Chimie RU
- Fizică
- Fizică RU
- Științe
- Informatică
- Istoria românilor și universală
- Istoria românilor și universală RU
- Geografie
- Geografie RU
- Educața civică și Educația pentru societate
- Educața civică și Educația pentru societate RU
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educația tehnologică
- Educație fizică
- Dezvoltare personală
- Învățământ extrașcolar
- Repere metodologice privind individualizarea procesului educațional în anul de studii 2021-2022
- Repere metodologice privind organizarea activităților de formare la elevi a comportamentului responsabil în caz de situații excepționale și/sau de risc în anul de studii 2021-2022
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2020-2021
- Matematică (ru)
- Biologie (ro)
- Chimie (ru)
- Informatică (ro)
- Istoria românilor și universală (ru)
- Geografie (ru)
- Educața civică și Educația pentru societate (ru)
- Educația tehnologică
Repere metodologice privind individualizarea procesului educațional în anul de studii 2020-2021
Repere metodologice privind securitatea și siguranța online a elevilor în procesul educațional la distanță pentru instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal în anul de studii 2020-2021 (RO) (RU)
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2019-2020
- Educația timpurie
- Învățământul primar
- Limba și literatura română (șc. naț.)
- Limba și literatura română (alol.)
- Limbile străine
- Limba și literatura rusă (șc. naț.)
- Limba și literatura rusă (șc. ruse)
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura găgăuză
- Matematică (ro)
- Matematică (ru)
- Biologie (ro)
- Chimie (ro)
- Chimie (ru)
- Fizică (ro)
- Fizică (ru)
- Informatică (ro)
- Informatică (ru)
- Istoria românilor și universală (ro)
- Istoria românilor și universală (ru)
- Geografie (ro)
- Geografie (ru)
- Educața civică și Educația pentru societate (ro)
- Educața civică și Educația pentru societate (ru)
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educația tehnologică
- Educație fizică
- Dezvoltare personală
- Repere metodologice privind organizarea activităților de formare la elevi a comportamentului responsabil în caz de situații excepționale și/sau de risc în anul de studii 2019-2020
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2018-2019
- Reperele metodologice pentru managerii şcolari pentru anul de studii 2018-2019
- Educația incluzivă
- Educația timpurie
- Învățământul primar
- Limba și literatura română (șc. naț.)
- Limba și literatura română (alol.)
- Limba și literatura rusă (șc. naț.)
- Limba și literatura rusă (șc. ruse)
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura găgăuză
- Istoria, cultura și tradițiile popoarelor rus, ucrainean, găgăuz, bulgar, rom și altora
- Limbile străine
- Matematică (ro)
- Matematică (ru)
- Biologie (ro)
- Chimie (ro)
- Chimie (ru)
- Fizică (ro)
- Fizică (ru)
- Informatică (ro)
- Istoria românilor și universală (ro)
- Istoria românilor și universală (ru)
- Geografie (ro)
- Geografie (ru)
- Educața civică și Educația pentru societate (ro)
- Educața civică și Educația pentru societate (ru)
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educația tehnologică
- Educația fizică
- Dezvoltare personală
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2017-2018
- Reperele metodologice pentru managerii şcolari pentru anul de studii 2017-2018
- Educația invluzivă
- Educația timpurie
- Învățământul primar
- Limba și literatura română (șc. naț.)
- Limba și literatura română (alol.)
- Limba și literatura rusă (șc. naț.)
- Limba și literatura rusă (șc. ruse)
- Limba și literatura ucraineană
- Limba și literatura bulgară
- Limba și literatura găgăuză
- Limbile străine
- Matematică (ro)
- Matematică (ru)
- Biologie (ro)
- Chimie (ro)
- Chimie (ru)
- Fizică (ro)
- Fizică (ru)
- Informatică (ro)
- Informatica (ru)
- Istoria românilor și universală (ro)
- Istoria românilor și universală (ru)
- Geografie (ro)
- Geografie (ru)
- Educația civică (ro)
- Educația civică (ru)
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educația tehnologică
- Educația fizică
Repere metodologice de organizare a procesului educațional în învățământul general, anul de studii 2016-2017
- Repere conceptuale privind elaborarea curricumului la disciplinele opționale
- Dispoziția nr. 282 din 28 iunie 2016 cu privire la organizarea și desfășurarea procesului educațional în învățămîntul preșcolar, primar, gimnazial și liceal
- Educația incluzivă
- Diriginție
- Învățămîntul preșcolar
- Învăţămîntul primar
- Limba și literatura română
- Limbile străine
- Matematică (ro)
- Matematică (ru)
- Biologie
- Chimie (ro)
- Chimie (ru)
- Fizică (ro)
- Fizică (ru)
- Informatică (ro)
- Informatică (ru)
- Istoria românilor și universală (ro)
- Istoria românilor și universală (ru)
- Geografie (ro)
- Geografie (ru)
- Educația civică (ro)
- Educația civică (ru)
- Educația muzicală
- Educația plastică
- Educația tehnologică
- Educația fizică