
La data de 30 octombrie 2020, Guvernul Republicii Moldova a aprobat o serie de modificări la Regulamentul cu privire la modul de finanțare din bugetul de stat a proiectelor culturale desfășurate de organizațiile necomerciale.
Regulamentul modificat poate fi consultat aici.
În vederea selectării membrilor comisiilor de evaluare a proiectelor culturale, Ministerul Educației, Culturii și Cercetării lansează un apel public în adresa reprezentanților societății civile și ai instituțiilor subordonate cu o bogată experiență în implementarea/jurizarea proiectelor culturale sau în elaborarea de politici, să se înregistreze în calitate de experți-evaluatori pentru una dintre următoarele șapte arii tematice:
1.Arte vizuale – persoana responsabilă: Adriana Derevici, 022 232 105, adriana.derevici@mecc.gov.md
2.Artele spectacolului – persoana responsabilă: Olga Susarenco, 022 210 775, olga.susarenco@mecc.gov.md
3.Muzică – persoana responsabilă: Serghei Boboc, 022 234 028, serghei.boboc@mecc.gov.md
4.Educație prin cultură – persoana responsabilă: Maria Răileanu, 022 234 029, maria.raileanu@mecc.gov.md
5.Cultură scrisă – persoana responsabilă: Ecaterina Rudakov, 022 234 026, ecaterina.rudakov@mecc.gov.md
6.Patrimoniu cultural – persoana responsabilă: Mariana Mischevca, 022 238 013, mariana.mischevca@mecc.gov.md
Persoanele interesate sunt rugate să transmită până la data de 15 noiembrie 2020 CV-ul și o scrisoare de intenție prin care să argumenteze ce le recomandă să fie selectate în calitate de experți/evaluatori ai proiectelor culturale din aria tematică selectată, la adresa electronică orest.dabija@mecc.gov.md
O persoană poate aplica în calitate de expert-evaluator pentru mai multe arii tematice, dar în cazul în care va fi selectată, va evalua doar proiectele pentru o singură arie tematică.
Experții/evaluatorii proiectelor culturale vor activa și vor fi remunerați în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la modul de finanțare din bugetul de stat a proiectelor culturale desfășurate de organizațiile necomerciale.
