Ministerul Educației și Cercetării

Guvernul Republicii Moldova
A A A

CERERE A OFERTEI DE PREŢURI
PROCURARE DE BUNURI

Wed, 05/05/2021 - 08:55 -- cp_user

 

Proiectul: Învățământul Superior din Moldova        

Sursa de finanţare: Credit 6542-MD

Contract referinţă: MD-MOED-206409-GO-RFQ

 

1. Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova invită agenții economici să prezinte oferta de preţ pentru furnizarea unei programe contabile licențiate pentru automatizarea evidenței contabile.

2. Agentul economic urmează să prezinte Oferta pentru Bunul inclus în această invitație de prezentare a ofertelor de preț. Fiecare Ofertă va fi evaluată și contractul va fi atribuit companiei care va oferi cel mai mic preț pentru Oferta evaluată în corespundere cu specificațiile tehnice. Ofertele incomplete vor fi respinse.

3. Oferta va fi prezentată în formatul solicitat (Forma Ofertei) şi va fi adresată şi prezentată fie electronic (poștă electronică) sau suport de hârtie la următoarea adresă:

 

Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova

Ștefan cel Mare 180, etajul 13, oficiul nr. 1305,

mun. Chișinău, Republica Moldova

În atenția: Cezar Captaciuc

Tel / fax: 022 23-25-02

E-mail: merp@mecc.gov.md  cu copie la cezar.captaciuc@gmail.com

 

4.Termenul limită de prezentare a ofertelor Dvs. către Cumpărător la adresa indicată în punctul 3 este: 12 mai 2021, ora: 16-00

5. Oferta va fi prezentată după caz fiind însoţită de documentaţia tehnică adecvată plus catalogul şi alte materiale sau informaţii relevante pentru bunul dat, inclusiv denumirile şi adresele companiilor care oferă servicii de deservire pe teritoriul Republicii Moldova.

6. Ofertele trebuie prezentate conform instrucţiunilor de mai jos şi în conformitate cu Termenii şi Condiţiile de furnizare indicate în proiectul Cererii de Procurare/Ofertei de prețuri. Vă rugăm să semnaţi Oferta, cu returnarea ulterioară către Cumpărător.

    (i) PREŢURI: Preţul în lei Moldovenești (MDL) incclusiv T.V.A. trebuie să includă şi preţul pentru transport, şi alte costuri locale necesare livrării și instalării produsului la următoarea destinaţie: Republica Moldova, Chişinău, Ștefan cel Mare 180, etajul 13, oficiul nr. 1305.

    (ii) EVALUAREA OFERTELOR: Ofertele determinate să răspundă în mod substanțial la specificațiile tehnice vor fi evaluate prin compararea prețului total la destinația finală conform aliniatului de mai sus.

    În procesul de evaluare a ofertelor, Cumpărătorul va determina pentru toate ofertele, preţul de evaluare prin ajustarea preţului ofertei, după caz, prin efectuarea corectărilor în caz de erori aritmetice după cum urmează:

    (a) în caz că există discrepanţă dintre sumele în cifre şi cele în cuvinte, sumele în cuvinte vor prevala;

    (b) în caz că există discrepanţă dintre preţul unitar şi cel total per linie ca rezultat al înmulţirii preţul unitar cu cantitatea, preţul unitar propus va prevala;

    (c) în caz că Furnizorul refuză să accepte corectările, Oferta de Preţ va fi imediat rejectată.

    (iii) ACORDAREA CONTRACTULUI. Contractul va fi acordat companiei care va oferi cel mai mic preţ evaluat şi care se conformă cu standardele şi cerinţele tehnice şi financiare solicitate. Compania câştigătoare va semna un Contract conform formei contractului şi termenilor şi condiţiilor de livrare.

    (iii) VALABILITATEA OFERTEI: Oferta trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de 45 zile de la data prezentării ofertei indicate în alineatul 4 de mai sus al acestei invitaţii de prezentare a ofertelor.

7. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la:

 

Proiectul Băncii Mondiale „Învățământul Superior din Moldova”

Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova

Mun. Chișinău, bd.  Ștefan cel Mare 180, etajul 13, oficiul nr. 1305

MD-2033, Republica Moldova

Tel: +373 79968444

Mail:cezar.captaciuc@gmail.com

 

8. Inspectare şi Audit

    8.1 Furnizorul va respecta şi îndeplini toate instrucţiunile Cumpărătorului în corespundere cu legislaţia în vigoare.

    8.2 Furnizorul va permite și va instrui subcontractorii și consultanții despre necesitatea de a permite Băncii și/sau altor persoane numite de către Bancă să inspecteze birourile Furnizorului și toate conturile și registrele ce țin de executarea Contractului și prezentarea ofertei și să efectueze auditul de către o companie selectată de către Bancă la cererea Băncii. Atenția Furnizorului, subcontractanților și consultanților este atrasă asupra Clauzei 5 Fraude și Corupție a Formei Contractului care prevede, printre altele, faptul că acțiunile menite să împiedice material exercitarea de către Bancă a inspecției și a drepturilor de audit constituie o practică interzisă pasibilă de rezilierea contractului (precum și stabilirea inegibilității în conformitate cu procedurile Băncii).